Вчені переглянули закони фізики: самий далекий об'єкт з космосу поставив у глухий кут весь науковий світ

Опубликованно 29.10.2018 01:52

Вчені з політехнічної школи Лозанни знайшли дуже рідкісну зірку у Всесвіті, у якій спостерігається вкрай малий вміст металів. Однак при цьому у неї спостерігається низький вміст вуглецю - головного охолоджуючого компонента для газової хмари, з якого формуються зірки. Таким чином, ученим довелося переглянути закони фізики.

Експертам в області астрофізики з Федеральної політехнічної школи Лозанни вдалося виявити неймовірно далекий і рідкісний об'єкт у Всесвіті. Ним виявилася зірка. Однак при цьому вона володіє виразною старанністю – дуже низьким вмістом металів. Про це сказано в доповіді онлайн-журналу Monthly Notices, передає "Диалог.UA".

Ім'я знайденої зірки – Pristine 221. Вона входить в топ-10 зірок, де вуглецю практично немає. Цей об'єкт викликав багато запитань у науковому співтоваристві. Була порушена тема самого розуміння освіти первинних поколінь зоряних об'єктів у космосі. Це стверджує один з провідних дослідників Паскаль Джаблонка.

"Майже всі зірки в космосі з дуже низьким вмістом металу володіють високими показниками вуглецю. Однак ця зірка просто розбурхує уява. Вона унікальна сама по собі", - зазначив інший дослідник Ельзі Старкенбург.

"Багато вчені знають, що вуглець – це самий головний охолоджуючий елемент, який допомагає сформуватися газовій хмарі. З нього ж і виходять зірки. Але тепер, коли ми бачимо Pristine 221, нам доведеться переглянути всі закони фізики", - підсумував Джаблонка.

Нагадаємо, дослідники вперше виявили Місяць поза Сонячної системи, що теж розбурхала уми вчених. Крім того, експерти дізналися, що гігант Сатурн може "співати" своєму супутнику Энцеладу.

Категория: Автотехника