Астрономи заявляють про десятки нових "радіосигналів інопланетян"

Опубликованно 31.10.2018 01:32

Астрономи заявляють про десятки нових

Вперше про "сигналах інопланетян" в науковому світі заговорили 11 років тому. З тих пір дивовижне явище вивчають, фіксують і продовжують шукати пояснення в середовищі астрономів. Космічні сигнали не вважають вигадкою лженауки.

Австралійські вчені подвоїли число так званих FRB-спалахів, своєрідних "радиосигналовинопланетян". Таким чином, у науковому світі заявили про відкриття нових джерел подібного роду в далеких галактиках. Плоди дослідження астрономів були представлені в журналі Nature. Про це повідомляє "Диалог.UA".

Загадкові спалахи, радіовипромінювання відкрили, як це нерідко відбувається, практично випадково. Це сталося в 2007 році в процесі роботи з телескопом Паркс австралійської обсерваторії. Цікаво, що вона має звання "найрозумнішого наукового інструменту, побудованого в країні".

Пізніше вдалося зафіксувати ще десятки таких сигналів, причому дослідники впевнені, що всі вони носять штучний характер і можуть належати позаземним цивілізаціям.

Дослідницька група прийшла до ще одного важливого висновку: всі ці спалахи беруть свій початок за межами нашої Галактики. Це в черговий раз виключив пульсари та інші малопотужні джерела радіохвиль в якості можливого "природного" джерела сигналів.

Нагадаємо, за даними дослідників Космосу до Землі наближається небезпечне космічне тіло, яке вже заделоЛуну.

Раніше повідомлялося: вчені знайшли описаниявысоких технологій в роботах древніх греків, багато з них поки що не під силу сучасній людині.

Категория: Автотехника