?koda розсекретила технічні характеристики хетчбека Scala


Опубликованно 20.11.2018 01:32

?koda розсекретила технічні характеристики хетчбека Scala

?koda провела віртуальну презентацію п'ятидверного хетчбека Scala: нову мову дизайну, платформа, потужні бензинові і дизельні мотори, двохпаливні версія (CNG) і нові системи безпеки. Продажу наступника моделі Rapid почнуться в першій половині 2019 року.

?koda Scala - це серійна версія гібридного концепту Vision RS, представленого на початку місяця на автошоу в Парижі, і перша модель марки, заснована на «фольксвагенівській» платформі A0 MQB. Як пояснили в компанії, хетчбек демонструє нову мову дизайну марки, який отримають всі майбутні моделі ?koda.

Габаритна довжина «пятидверки» - 4362 мм, ширина -1 793 мм, висота - 1471 мм. Розмір колісної бази - 2649 мм. Незважаючи на компактні розміри, хетчбек запропонує просторий салон і місткого багажне відділення об'ємом 467 л, а при складених сидіннях заднього ряду - 1410 л.

У стандартне оснащення моделі увійшла повністю світлодіодна оптика. Крім того, ?koda Scala - перший автомобіль марки, у якого під заднім бампером з'явився буксирний гак з електроприводом, який можна скласти за допомогою кнопки в багажному відділенні (встановлюється за доплату). Також доступні електропривод дверей багажного відділення і скребок від льоду у кришці паливного бака.

Моторну лінійку п'ятидверній новинки складуть п'ять агрегатів потужністю від 90 до 150 л. с. 1.0 TSI (95 к. с.) поєднується з 5-ступінчастою «механікою», 1.0 TSI у 115-сильної версії працює з 6-ступінчастою «механікою» або 7-ступінчастим «роботом» DSG. Топовий бензиновий агрегат - 1.5 TSI з віддачею 150 л. с. - також буде доступний з 6-ступінчастою МКПП або 7-ступінчастою DSG. Крім цього на ?koda будуть встановлювати турбодизель 1.6 TDI (115 л. с., 250 Нм) з системою виборчої каталітичної нейтралізації, для роботи якої необхідний реагент AdBlue. Такий мотор за замовчуванням поєднується з 6-ступінчастою МКПП, а в більш дорогих версіях автомобіля - з 7-ступінчастою DSG. Альтернативою для бензинових і дизельних двигунів послужить адаптований під роботу на бензині і метані (CNG) мотор 1.0 G-TEC. Такий агрегат видасть до 90 л. с. і на моделі Scala буде працювати в парі тільки з 6-ступінчастою «механікою».



Категория: Автоновости