Тюнери укомплектували Dodge Charger 1968 року 1014-сильним двигуном


Опубликованно 22.11.2018 00:23

Тюнери укомплектували Dodge Charger 1968 року 1014-сильним двигуном

Придворне тюнинг-ательє концерну Fiat Chrysler Automobiles (FCA) — Mopar — представило фантастичний рестомод Dodge Super Charger 1968 модельного року. Прем'єра прототипу, укомплектованого новими 1014-сильним «коробковим» двигуном Hellephant, відбулася на виставці SEMA в Лас-Вегасі.

Максимальний обертовий момент агрегату з повною назвою 426 Supercharged Mopar Crate HEMI - 1288 Нм. Мотор зібраний на базі 6.2-літрового V8 Hellcat, обсяг якого збільшили до 7.0 літрів за рахунок більшого діаметра циліндра та ходу поршнів. Алюмінієвий блок запозичили у дрэгового Dodge Challenger Drag Pak. У 1014-сильного агрегату ковані поршні, новий компресор і газорозподільний механізм від мотора V8, раніше встановлюваного на Dodge Challenger SRT Demon, а також розподільний вал зі збільшеним профілем кулачків. В пару агрегату передбачена механічна коробка передач від суперкара Challenger Hellcat.

Новий «коробковий» Hellephant пропонується в зборі з водяним насосом, маховиком, масляним піддоном, паливними форсунками і нагнітачем з корпусом дросельної заслінки. Двигун призначений для автомобілів, випущених до 1976 року.

Повністю функціональний рестомод укомплектований масивними шестипоршневими гальмами Brembo, колісними дисками Hellcat діаметром 20 дюймів спереду і 21 дюйм ззаду. В оновленому салоні з'явилися всі системи, наявні в арсеналі сучасного Dodge Challenger SRT Hellcat і вже знятого з виробництва суперкара Dodge Viper: рульове колесо, сидіння, повний набір приладів, важіль коробки передач і каркас безпеки.

В процесі перетворення в Dodge Super Charger екстер'єр базового автомобіля зазнав значної переробки. Оптика від нового Challenger, що замінила класичні спливаючі фари, сусідить з бічними дзеркалами від класичного Duster 1971 року. Передній спліттер купе дістався від Demon, а задній - від нинішнього Charger R/T. У прототипу розширені колісні арки з склопластика і занижена підвіска: спереду на 63.5 мм, ззаду на 88.9 мм



Категория: Автоновости