У Китаї запустять пілотний проект з утилізації тягових батарей


Опубликованно 25.11.2018 00:48

У Китаї запустять пілотний проект з утилізації тягових батарей

Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю запускає пілотний проект утилізації відпрацьованих акумуляторних батарей електрокарів.

Розроблену міністерством експериментальну схему утилізації акумуляторів випробують в сімнадцяти містах і регіонах Китаю. За інформацією Reuters, таким чином, уряд КНР має намір протистояти насувається загрозу забруднення навколишнього середовища.

Як повідомляється на веб-сайті міністерства, місцеві влади будуть заохочувати виробників автомобілів створювати пункти прийому вторсировини і співпрацювати з виробниками акумуляторів, продавцями підтриманих автомобілів і торговцями металобрухтом для створення регіональних систем рециклінгу. У міністерстві впевнені, що гарантувати повну переробку відпрацьованих акумуляторних батарей можна тільки мобілізувавши всю промислову ланцюжок. Міністерство буде суворо контролювати кількість нових підприємств, що займаються переробкою акумуляторів, і в повній мірі використовувати існуючі бази утилізації в Китаї для сприяння сталому розвитку сектора. Стимулювати переробників будуть за рахунок податкових пільг та «інноваційних методів фінансування».

Також у міністерстві планують створити спеціальну платформу, яка дозволить відстежувати життєвий цикл електромобілів від моменту виходу з виробничої площадки до утилізації. Відповідний проект вже розроблений і опублікований.

До 2020 року річний обсяг виробництва електрокарів в цій країні зросте до 2 мільйонів одиниць, але останнім часом уряд прийняв заходи по обмеженню «сліпого» зростання виробничих потужностей. За офіційними даними, на кінець березня поточного року на 102 автопідприємствах Китаю збирали 355 моделей різних транспортних засобів, а кількість випущених протягом першого півріччя електричних моделей досягло 413 200 одиниць. Як повідомляють в міністерстві, це на 94.9% більше, ніж рік тому. За той же період продажу електрокарів на місцевому ринку зросли більш ніж у два рази - до 412 тисяч одиниць.

За інформацією китайського державного агентства Xinhua, в 2017 році підприємства країни виготовили 37.35 млн. кВт·год батарей для електрокарів і гібридів. На думку експертів, до 2020 року середньорічний обсяг відпрацьованих літієвих батарей досягне приблизно 170 тисяч тонн.



Категория: Автоновости