Демонтаж Шулявського мосту знову перенесли


Опубликованно 30.11.2018 01:22

Демонтаж Шулявського мосту знову перенесли

Демонтаж Шулявського шляхопроводу знову відклали, цього разу до січня 2019 року. Реконструкцію об'єкту планують завершити до кінця 2019 року.

За словами директора департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергія Симонова, на даний момент укладено нижній шар покриття з асфальтобетону проїжджої частини з'їзду з вулиці Гетьмана на проспект Перемоги і ведеться перекладання інженерних мереж на заїзді з проспекту Перемоги на вулицю Олександра Довженка. Розпочати роботи по демонтажу основних конструкцій Шулявського шляхопроводу планують з січня 2019 року.

Раніше знесення шляхопроводу планували розпочати 15 грудня завершити до 30 січня 2019 року. Роботи по влаштуванню пальових фундаментів та опор повинні були початися в лютому, а монтаж нових конструкцій шляхопроводу - з березня 2019 року. Предшествовашие цьому підготовчі роботи почалися 18 серпня. Будівельники повинні були перенести і розширити зливову каналізацію, водопровід, телефонні та електрокабелі, а також знести залишилися кіоски біля станції метро «Шулявська».

Шулявський міст був побудований в 1964 році. Довжина конструкції, за якою спочатку проходило чотири автомобільні смуги, становить 295 метрів. У 1985 році міст розшили, побудувавши 4 з 8 напрямів клеверообразной розв'язки. При цьому ширина центральної частини шляхопроводу збільшилася з 14 до 21 метра (до 6 смуг). В результаті декількох великих пожеж, що сталися в 2005-2007 роках на розташувався під мостом стихійному ринку, конструкції шляхопроводу частково втратили несучу здатність. Після установки додаткових металевих опор експертиза дозволила подальшу експлуатацію моста, але постійна перевантаженість (12-13 тис. автомобілів на годину при пропускної здатності 7.5-8 тис.) призвела до подальшого руйнування конструкцій, а у лютому 2017 року - до обвалення частини пішохідної консолі.

Розпочати реконструкцію шляхопроводу і будівництво транспортної розв'язки на Шулявці у КМДА планували в кінці 2017 року, але вибір проекту затягнувся. В результаті довгих дебатів було обрано проект «неповний лист конюшини» зі знесенням ливарного цеху заводу «Більшовик», розроблений інститутом «Київдормістпроект».



Категория: Автоновости