Франкфурт 2017: Meredes-Benz S 560 e відзначився витратою 2.1 л/100 км


Опубликованно 14.09.2017 12:16

Франкфурт 2017: Meredes-Benz S 560 e відзначився витратою 2.1 л/100 км

На моторшоу у Франкфурті Mercedes-Benz показав задньопривідний седан S 560 e – шосту модель типу plug-in hybrid в лінійці бренду.

Mercedes-Benz S 560 e перевершив попередника S 500 e за всіма параметрами. Рестайлінговий бензоелектричний седан споживає 2.1 літра палива на 100 км шляху в змішаному циклі, а кількість шкідливих речовин у вихлопі знизилося до 49 г/км У попередньої моделі ці показники були 2.8 л/100 км і 65 г/км На даний момент Mercedes-Benz S 560 e - найекономічніший в сімействі S-класу.

Автомобіль оснащений системою Eco Assist. Аналізуючи дані системи навігації, радарів та камер, встановлених на борту 560 S e, електронний помічник вибудовує стратегію руху, підбираючи найбільш ефективний варіант їзди.

Силова установка гібрида - трилітрова бензинова турбошестерка і електромотор, інтегрований в корпус девятиступенчатой автоматичної коробки передач. У S 500 e «автомат» був семиступінчастий. Змінилася і віддача бензинового мотора. Тепер «шістка» видає 367 к. с. і 500 Н·м крутного моменту проти 333 л. с. і 480 Н·м. Змінилися і динамічні характеристики автомобіля. Для розгону до 100 км/год Mercedes-Benz S 560 e витрачає 5.0 с. Максимальну швидкість обмежили електронікою на тому ж рівні - 250 км/ч.

Запас ходу седан на електричній тязі зріс з 33 до 50 км. Літій-залізо-фосфатний акумулятор ємністю 8.7 кВт·год замінили більш технологічним літій-нікель-марганець-кобальтовим, розробленим дочірньою компанією Deutsche ACCUMOTIVE. При тих же габаритних розмірах ємність нового акумулятора - 13.5 кВт·год. За рахунок переміщення силовий електрики в підкапотний простір обсяг багажника збільшили з 395 до 410 літрів.



Категория: Автоновости