Ох-ох ура бурхливого зростання прибутку


Опубликованно 27.09.2017 12:28

Ох-ох ура бурхливого зростання прибутку

Ох-ох

Онлайн моди піонером голосно ридати чи сміятися поставила рости бампер у продажу і прибутку і вже-амбітний підвищили прогнози для майбутнього зростання.

Його "швидкої моди" стратегії видно, що молоді споживачі стікаються в свої сайти, в тому числі нещодавно придбаних брендів неприємний GAL і PrettyLittleThing.

У два рази доходи і прибуток зросли на 41% протягом шести місяців до 31 серпня, у порівнянні з попереднім роком.

Ох-ох прогнозує, що виручка складе 80% вище в цьому фінансовому році.

"Високі показники в першому півріччі і наші очікування на друге півріччя дали нам впевненість в собі, щоб підняти керівництво протягом усього року", - сказав спільний керівників Махмуд камені і Керол Кейн в заяві.

Манчестер-компанії бачив продажів і ціна акцій злетить в останні роки, як більш молоді клієнти були завойовані порівняно низькі ціни на актуальну моду.

Тим не менш, акції підсунули 7% до 236,7 p на середу, оцінивши компанію в ?2,7 млрд. Акції зросли за останні 12 місяців 142%.

Бізнес-модель ох-ох, відомого як "тест і повторіть", будується навколо ринку-тестування широкий асортимент товарів на своєму сайті. Ті, що доводять популярні тоді порядок.

На виробництво половини своєї продукції у Великобританії в компанії говорять, що можуть запропонувати традиційні терміни для нові стилі від чотирьох до шести тижнів.

Замість того, щоб покладатися на традиційний маркетинг, голосно ридати чи сміятися орієнтується на авторитетів соціальних медіа, блогери, студентський кампус-турів і подій таких як зйомка з реаліті-шоу зірки з хіт літо Острів любові, щоб завоювати свій цільовий ринок на 16-30 літніх."Різноманіття"

У цьому році головною придбав інший "швидкої моди" бренд, розрахований на молодих споживачів, PrettyLittleThing, який був заснований сином р-н Камани, і пропонує "гарячі моди і знаменитості виглядає".

Він також придбав інтелектуальну власність нам огидні продавця Гал, який подав заяву про банкрутство в лютому.

Р-н Камани і пані Кейн сказав, що PrettyLittleThing отримує все більш широке визнання серед споживачів як у Великобританії, так і на міжнародному рівні, додаючи, що boohooMan теж було добре.

"Інтеграція двох нових брендів був успішним, додаючи різноманітність в наш бізнес", - сказали вони.

Кількість активних клієнтів зросли на 29% за рік, компанія додала.



Категория: Автобизнес