Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Формула-1 Гран Прі Німеччини: Лідер йде у відрив перед відпусткою


Опубликованно 16.10.2017 21:32

Формула-1 Гран Прі Німеччини: Лідер йде у відрив перед відпусткою

За останні вісім тижнів минуло шість гонок, такого марафону в історії Формули-1 ще не було. Тим важливіше було завершити цей насичений гонками період перед літніми канікулами. Кваліфікація Гран Прі Німеччини найкращим чином пройшла місцевого пілота, Ніко Росберга. А ось гонка розвивалася не за його сценарієм.

Гран Прі Німеччини повернувся через два роки, в минулому році не було навіть гонки на Нюргбургринге, яка чергується з Хоккенхаймом. Останній оновили, розширили зони безпеки і поребрики, але все одно це одна з класичних гонок, яких з року в рік стає все менше. Рівно 30 років тому останній поул у своїй кар'єрі завоював тут батько Ніко Кеке Росберг. Син повторив його досягнення, причому зробив це в ефектному стилі.

В останній кваліфікаційної сесії у його боліда виникли електронні проблеми, час минав, а він все не виїжджав на фінальну спробу. Глюк вдалося усунути за кілька хвилин до закінчення кваліфікації і щоб у Ніко було дві спроби, його заправили машину на два кола. Втім, другий йому не знадобився, бо перша спроба виявилася кращою часу Льюїса, який не зміг випередити Ніко. На другий стартової лінії виявилися пілоти Red Bull (Ріккьярдо і Ферстаппен), а на третє — два боліди Ferrari (Райкконен і Феттель).

Попередню гонку на Хоккенхаймринге в 2014-му році Росберг вже вигравав, так і старт з першої позиції дозволяв повторити успіх дворічної давності. Погода майже не обіцяла опадів, лише під кінець гонки він почав накрапати, але ні на що вже не вплинув. Ось тільки сам Ніко зіпсував собі гонку з самого старту. На згаслі червоні вогні він зреагував не гірше суперників, але на перших трьох передачах він допустив пробуксовку коліс і вже на першому колі відкотився на четверту позицію. Гірше стартував тільки Перес на Force India, втративши шість позицій. А ось Ферстаппен випередив напарника, вирвавшись на другу позицію. Обігнав колегу по команді і Феттель, ставши п'ятим.

Ніко Росберг почав відчайдушно відіграватися, атакуючи Ріккардо, але Даніель жорстко оборонявся, витіснивши Ніко з траси. Вже на другому колі Джолион Палмер поїхав в бокси міняти гуму, але тому були причини — стартовий контакт з Масою. Болід Феллипе явно постраждав і на шостому колі його випередив Алонсо в боротьбі за десяту позицію. У той же час онщики Manor допустили контакт, в результаті чого машина Харьянто втратила торцеву пластину переднього антикрила.

Перша хвиля піт-стопів почалася вже на восьмому колі, коли Квят і Наср змінили гуму, причому, при обслуговуванні машини Данила сталася заминка. Перес заїхав за новими шинами на дев'ятому колі, тоді ж Сайнс і Магнуссен випередили Масу. Іспанський пілот міг би не поспішати з обгоном, адже колом пізніше він з бразильцем змінив гуму. Втім, при обслуговуванні машини Карлоса виникла заминка з кріпленням переднього правого колеса, тому додаткову перевагу в боротьбі з суперником йому не завадило.

На 12-му колі Ферстаппен, Росберг і Магнуссен змінили гуму. При обслуговуванні машини Ніко на 12-му колі виникла заминка з заднім лівим колесом. На 13-му колі Ріккардо, Боттас і Хюлкенберг провели піт-стоп, на 14-му — Феттель і Баттон, на 15-му — Хемілтон, Райкконен і Алонсо. З Кімі в Ferrari теж сталася заминка. Хемілтон зберіг лідерство в гонці.

На 17-му колі Еріксон змінив гуму, на 18-му — Грожан. Магнуссен знову випередив Масу і швидко зміг відірватися — проблеми з гоночним темпом в Williams вирішити не вдалося. На 20-му колі Наср провів другий піт-стоп. На 22-му колі Сайнс і Грожан випередили Масу, на 23-му Алонсо обігнав ще не змінив шини Гутьєрреса. На 26-му колі Магнуссен випередив Гутьєрреса в боротьбі за 12 місце, і Естебан звернув у бокси за свіжими шинами. На 27-му колі Палмер змінив гуму і носовий обтічник, Маса і Верляйн провели піт-стоп, обслуговування машини Маси тривало майже 20 секунд з-за затримки з заднім правим колесом.

На 28-му колі Росберг змінив гуму, в Red Bull відповіли піт-стопом Ферстаппена, Макс повернувся на трасу прямо перед Ніко, і Росберг його випередив, жорстко закрившись від контратаки і витіснивши Ферстаппена за межі траси. Згодом стюарди покарали Ніко пятисекундным штрафом, який він відбув на найближчому піт-стопі.

На 38-му колі Маса зупинив машину в боксах і вибув з боротьби — перший схід у гонці. На 40-му колі Ферстаппен пропустив Ріккардо, адже гонщики використовували різну стратегію.Потім Даніель накрутив темп, скорочуючи відставання від Росберга, якого ще чекав п'ятисекундний штраф, і скоро підібрався на відстань атаки. На 44-му колі в Ferrari покликали Феттеля в бокси, але Себастьян відмовився міняти гуму, сказавши, що цей комплект ще тримається молодцем, команда погодилася.

На 45-му колі Грожан, Перес і Росберг змінили гуму. Ніко заодно відбув штраф, але простояв не п'ять зайвих секунд, а всі вісім — у команді глючив в цей день навіть секундомір. Слідом поїхали в бокси Хюлкенберг і Ферстаппен. На 47-му колі Ріккардо, Феттель, Баттон і Палмер провели піт-стоп, на 48-му — Хемілтон, Райкконен, Алонсо і Гутьєррес. Льюїс зберіг лідерство в гонці.

Під кінець гонки McLaren попросили Баттона перевести силову установку в режим максимальної економії палива. На 61-му колі Феліпе Наср зупинив машину на піт-лейн і зійшов з дистанції — другий схід у гонці.

За кілька кіл до фінішу на окремих ділянках почав накрапати дощ, але на боротьбу це не вплинуло. Боттас намагався провести гонку з двома піт-стопами, але на останніх колах втратив в темпі. На 65-му колі Перес при запеклому опорі випередив Алонсо в боротьбі за десяте місце, вихопивши останнє очко. У той же час, напарник по команді Фернандо, Баттон на 66-му випередив Боттаса в боротьбі за восьме, здобувши стільки цінні в боротьбі з Torro Rosso окуляри.

Льюїс Хемілтон виграв Гран-Прі Німеччини, здобувши шосту перемогу в семи останніх гонках і 49-ю в кар'єрі, до 19 очок збільшив відрив від напарника в гонитві за титулом. На другу сходинку подіуму піднявся Даніель Ріккардо, на третю Макс Ферстаппен — в Red Bull Racing досягли кращого результату в сезоні і випередили Ferrari в Кубку конструкторів на 14 очок (256 проти 242). Чи зможе Ніко Росберг відігратися у напарника після відпустки?

Краще коло: Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) 1:18.442 (48 коло, 209.918 км/год).

Результати гонки Пілот Команда Час Швидкість Піт 1. Л. Хемілтон Mercedes 1:30.44.200 202.646 3 2. Д. Рікардо Red Bull +6.996 202.386 3 3. М. Ферстаппен Red Bull +13.413 202.148 3 4. Н.Росберг Mercedes +15.845 202.058 3 5. С. Феттель Ferrari +32.570 201.441 3 6. К. Райкконен Ferrari +37.023 201.277 3 7. Н.Хюлкенберг Force India +70.049 200.072 3 8. Д. Баттон McLaren +1 коло 199.330 3 9. Ст. Боттас Williams +1 коло 199.156 2 10. C. Перес Force India +1 коло 199.099 3 11. Е. Гутьєррес Haas +1 коло 198.855 2 12. Ф. Алонсо McLaren +1 коло 198.694 3 13. Р. Грожан Haas +1 коло 198.570 2 14. К. Сайнс Toro Rosso +1 коло 198.467 3 15. Д. Квят Toro Rosso +1 коло 198.377 3 16. К. Магнуссен Renault +1 коло 197.790 2 17. П. Верляйн Manor +2 кола 196.425 3 18. М. Еріксон Sauber +2 кола 196.106 2 19. Д. Палмер Renault +2 кола 195.665 3 20. Р. Харьянто Manor +2 кола 194.689 3

Положення в чемпіонаті: особистий залік Пілот Команда Очки 1. Л. Хемілтон Mercedes AMG F1 Team 217 2. Н.Росберг Mercedes AMG F1 Team 198 3. Д. Рікардо Red Bull Racing 133 4. К. Райкконен Scuderia Ferrari 122 5. С. Феттель Scuderia Ferrari 120 6. М. Ферстаппен Red Bull Racing 115 7. Ст. Боттас Williams Martini Racing 58 8. C. Перес Sahara Force India F1 Team 48 9. Ф. Маса Williams Martini Racing 38 10. Н.Хюлкенберг Sahara Force India F1 Team 33 11. К. Сайнс Scuderia Toro Rosso 30 12. Р. Грожан Haas F1 Team 28 13. Ф. Алонсо McLaren Honda Formula 1 Team 24 14. Д. Квят Scuderia Toro Rosso 23 15. Д. Баттон McLaren Honda Formula 1 Team 17 16. К. Магнуссен Renault Sport Formula 1 Team 6 17. П. Верляйн Manor Racing MRT 1 18. С. Вандорн McLaren Honda Formula 1 Team 1

Положення в чемпіонаті: кубок конструкторів Команда Мотор Очки 1. Mercedes AMG F1 Team Mercedes 415 2. Red Bull Racing TAG Heuer 256 3. Scuderia Ferrari Ferrari 242 4. Williams Martini Racing Mercedes 96 5. Sahara Force India F1 Team Mercedes 81 6. Scuderia Toro Rosso Ferrari 45 7. McLaren Honda Formula 1 Team Honda 42 8. Haas F1 Team Ferrari 28 9. Renault Sport Formula 1 Team Renault 6 10. Manor Racing MRT Mercedes 1



Категория: Авто-Спорт

Формула-1 Гран Прі Німеччини: Лідер йде у відрив перед відпусткою


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.