Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

"Лігво драконів" -підтримав штучний загар в оману користувачів


Опубликованно 18.10.2017 19:33

Автозагар продукт запущений за допомогою інвестицій з лігво драконів панелі було виявлено, що вводять в оману клієнтів.

Агентство з рекламних стандартів (ASA) знайшов претензій худий Тан, що його продукт може "тон" або "менш помітні, целюліт" не може бути доведено.

Стверджує, що продукт 100% натуральний, також виявилися помилковими.

Заступник прокурора говорить, що реклама компанії не має знову з'явитися в їх нинішньому вигляді.

Худий Тан випущений у Великобританії в 2013 році, після того, як засновники компанії Луїза Фергюсон і Кейт бавовни з'явився на "лігво драконів", вигравши ?60,000 фінансової підтримки учасників Пірси Лінні і Келлі Хоппен.

Ессекс-підприємцями народжуються всі п'ять драконів навперебій інвестують у свій бізнес, який стверджував, що це був перший автозагаром виготовлений з натуральних інгредієнтів і може зменшити появу целюліту.

Однак суперники краси і PZ Cussons поскаржилися в ASA з приводу оголошення, опубліковані на сайті худі Тан і своїй сторінці в Facebook.

Лігво драконів підтримки компанії було висловлено ряд претензій, в тому числі, що він був номер один-автозагар продукт у Великобританії і може "тон" жінкам.

Незважаючи на вислів, що природне гуарани в продукт "допоможуть зробити целюліт виглядає більш гладкою і менш очевидні". продукту не було виявлено будь-яких фізіологічних ефектів, який дозволить досягти цього.

Худий Тан, який був куплений гігантом косметичної InnovaDerma в 2015 році, захистив свого целюліту-зменшення претензій, сказавши, що це "прийнято вважати, що загар може зробити вас виглядати тонше".

ПА

Компанія заявила, що її претензії були лише в тому, що стосується "косметичного ефекту Тан", а не будь-яких фізіологічних ефектів продукту.

Крім того, худий Тан був знайдений, щоб створити оманливе враження, що він не містить ніяких агента ДГК - основний барвник на лосьйони для засмаги, який має характерний запах.

Худий Тан стверджував, без хімічних ДГК, їх продукт корюшка краще, ніж інші засоби автозасмаги.

Але виявилося, що худий засмага містить натуральні ДГК, з рекламним сторожовим псом мовляв він не бачив ніяких доказів того, що їх лосьйон пахло краще, ніж інші продукти, що містять DHA.

Позовні вимоги підлягають усі природні і Великобританії один автозагар марки також виявилися повідомляють у АСА.



Категория: Автобизнес

"Лігво драконів" -підтримав штучний загар в оману користувачів


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.