Lamborghini представила електричний спорткар з суперконденсаторами


Опубликованно 01.12.2017 00:58

Lamborghini представила електричний спорткар з суперконденсаторами

Lamborhgini представила свій самий високотехнологічний суперкар — Terzo Millennio Concept. Новинка отримала «самозалечивающийся» карбоновий кузов і не перспективну силову установку на суперконденсаторах.

Концепт був створений в рамках програми співпраці Lamborghini і Массачусетського технологічного інституту (MIT) і являє собою бачення «майбутніх спортивних автомобілів». Головне завдання Terzo Millennio - демонстрація можливостей нових технологій зберігання енергії і матеріалознавства, які у найближчому майбутньому можуть бути використані в серійних моделях Lamborghini.

«Ми маємо намір написати важливу сторінку в майбутньому спортивних автомобілів на третє тисячоліття», - сказав, представляючи футуристичний концепт, голова і головний виконавчий директор Automobili Lamborghini Стефано Доменікалі. «Тепер ми представляємо захоплюючий і прогресивний концепт-кар. Ми надихаємося тим, що сьогодні неможливо зробити для реалій завтрашнього дня: Lamborghini завжди повинен створювати мрії наступного покоління».

В основі Terzo Mіllenіo лежить модернізований монокок, створений за технологією Forged Composite від Lamborghini. Всі елементи конструкції кузова спрямовані на забезпечення поліпшеної циркуляції повітряних потоків. Повсюдне використання карбону дозволило зробити його дуже легким. У компанії говорять, що разом з MIT будуть продовжувати роботи над створенням самовосстанавливающегося карбонового волокна. При виявленні електронікою автомобіля дефектів у карбонової структурі (тріщин тощо), активується режим регенерації, тобто мікроканали будуть заповнюватися відновлюючими речовинами. Ця технологія дозволить використовувати углеволокно навіть для деталей з підвищеним рівнем зносу.

Представлений прототип демонструє цілий ряд революційних технологій. Одна з них - використання суперконденсаторів для забезпечення спорткара електричною енергією. Спорткар оснастять чотирма електричними двигунами (по одному на колесо), які харчуватимуться від комплекту «інноваційних суперкондесаторов», вбудованих в структуру кузова. Подробиці їх роботи і конструкції розробники не називають. Розробники кажуть, що вбудовані в колеса електродвигуни забезпечать «свободу для дизайнерів та аеродинаміків», а нанотехнології дозволять використовувати кузов як один великий акумулятор.



Категория: Автоновости