С4 пропонує 1 млн фунтів для "позитивного" гендерні оголошення
Опубликованно 23.05.2018 20:57
Гетті Зображень
4-й канал пропонує ?1м безкоштовний ефірний час для компанії, яка придумує ідею для зміни образу жінки в телевізійній рекламі.
Він проводить конкурс "виклик укоріненим стереотипам, об'єктивації і сексуалізації жінок".
Конкурс проходить, як рекламних стандартів управління планує ухвалити нові правила про заборону шкідливих гендерних стереотипів.
Канал 4 сказав, що дивився на "рекламу, яка дійсно виділяється навіть від позитивної оголошення, які ми бачили раніше".'Каталізатором змін'
Керівник компанії-агентства і клієнта продажу та торговельного маркетингу, Метт Селмон, сказав: "є кампанії вже на наших екранах, які представляють жінок в позитивному і належним чином - але, на жаль, там просто не вистачає з них.
"Ми хочемо кампанію, яка буде маяком для проблема, ідея, яка викликає проблеми і справляє дуже позитивне виступ для нашої аудиторії.
"Переможний оголошення не повинен бути представником якоїсь нормою майбутнього" має бути, він повинен діяти як каталізатор для зміни в мисленні ми хотіли б бачити в цій галузі." Гра-чейнджер хіджаб шампунь зупинити" Що реклама звертає скарг на сексизм? Юнілевер використовувати менш сексистські оголошень
У минулому році дослідження показали, що 77% жінок думали так, як вони зазвичай зображуються в рекламі був стереотипним.
Окремого дослідження нами запропоновано, в рекламі в англомовному світі, жінки частіше, ніж чоловіки, щоб бути: молодший у відкриту одяг на кухні
Чоловіки, між тим, були більш схильні: смішно розумний на спортивному заході
Різноманітність каналів 4 в рекламній премії здійснюється на різні теми кожен рік з метою покращення представленості в рекламу.
Цього року вибір теми чоловіків і двох місяців після того, як канал 4 показав, що він мав 24.2% середній гендерний розрив в оплаті праці.
Категория: Автобизнес